• |
  • Lättläst
  • | Anpassa
  • | Other languages

Se och göra

I Kramfors kommun finns något att göra på fritiden för personer i alla åldrar.

Vi har massor av föreningar som du kan vara med i. Du kan till exempel sporta, sjunga i kör, rida och fiska.

Vi har flera idrottshallar i kommunen. Du kan åka skridsko, bowla, simma, gå på gym och mycket annat.

Vi har tre bibliotek. Ett stort i Kramfors och två mindre i Ullånger och Nordingrå. Där kan du låna böcker och tidningar. Du kan också gå på föreläsningar och utbildningar här.

I Kramfors finns en konsthall i anslutning till biblioteket

Föreningar och andra arrangerar konserter, utställningar och annat som du kan besöka.

Evenamangskalender

Här hittar du förslag på intressanta arrangemang i vår kommun.

Till evenemangskalendern

Uppdaterad: 2018-02-21 Sidansvarig: Ann-Cathrin Granbäck

Kontakt

Kom in kundtjänst
Tel: 0612-800 00

Besöksadress
Torggatan 2 Kramfors

Postadress
Kramfors kommun
872 80 Kramfors

E-postadress
kommun@kramfors.se

Cookies

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på hemsidan. Genom att fortsätta godkänner du vår
användning av cookies.