Kramfors logotyp

Äldre

I Kramfors ska alla kunna leva tryggt och självständigt. Även när man blir gammal.

När du är gammal ska du få den hjälp som du har rätt till.

Hemtjänst

Du ska ha rätt att bo kvar i ditt eget hem så länge du vill även om du inte kan göra allting själv. Då kan du få hjälp av hemtjänsten.

Särskilt boende

Om du inte kan bo kvar hemma kan du få flytta till ett särskilt boende.

På boendet finns personal som kan hjälpa dig dygnet runt.

Uppdaterad:

Innehåll på sidan

Cookies

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på hemsidan. Genom att fortsätta godkänner du vår
användning av cookies.