Kommunstyrelse

Kommunstyrelsen är som kommunens regering. Kommunstyrelsen styr kommunens arbete.

Politikerna i kommunfullmäktige väljer vilka politiker som ska vara med i kommunstyrelsen.

I Kramfors kommun är 15 politiker med i kommunstyrelsen.

Kommunstyrelsen har möte varje månad.

Kommunstyrelsens ordförande kallas kommunalråd. Hon heter Malin Svanholm och är med i Socialdemokraterna.

Uppdaterad: Sidansvarig: Billy Sjölén

Kontakt

Kom in kundtjänst
Tel: 0612-800 00

Besöksadress
Torggatan 2

Postadress
Kramfors kommun
872 80 Kramfors

kommun@kramfors.se

Cookies

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på hemsidan. Genom att fortsätta godkänner du vår
användning av cookies.